Friday, January 9, 2009

ISU 6 KOTAK ANWAR IBRAHIM

PRK-P36. ISU 6 KOTAK " ANWAR IBRAHIM..GAP CABAR KAMU..."






anwar kini meniti hari-hari yang gelisah. mindanya bercelaru dengan pelbagai masalah. haluan politik nya kejap ke kanan dan ke kiri. arah politiknya tidak dapat dikawal.tidak disangka selepas pembohongan 16 september cerita gempur sarawak semakin tiada kredibiliti. orang semakin menyampah dengan penipuan demi penipuan ini. lebih parah ianya berlaku dalam kem nya sendiri.

anwar ibrahim,GAP tahu di hatimu itu penuh gundah, penuh gelisah. di dalam PKR kamu sudah tahu ada talam dua muka namun kamu tidak tahu siapa diantaranya. memang sengaja pihak kami plant mereka supaya segala perancangan mu mudah kami awasi..bicara mu di kongres PKR tiada punyai arah dan makna. mereka tertampi menanti komentar penipu mu akan isu 16 september ! sayang kamu sebenarnya tiada jawapan..sudah kekeringan ide untuk menipu sekali lagi.

makin hari makin terserlah kebusukan janji-janji mu. setiap bait-bait kata mu hanya mengeluarkan bau yang hanyir. di kiri parti puak sivaji sudah mendesak mu. mana pergi janji mahu membebaskan 5 hindraf ? di kanan cucu cicit chin peng menanti jawapan hudud bila kamu kembali nanti. kerana tidak tertahan asakan kamu berlari ke turki dubai dan uae..itulah sebenarnya karektor mu anwar ..akan sentiasa berlari untuk mengelak jawapan dinanti.pasti tika ini kamu mahukan secangkir kopi, buat ubat penenang diri ! kopi oh kopi..mana kau lari.

anwar ibrahim...kamu dengar baik-baik . jangan membuang masa dengan menghantar kucing-kucing kurap PKR untuk berentap dengan GAP ! setakat saifudin nasution sudah GAP ada cerita 'aib' nya di tangan GAP ! apatah lagi lembu2 AMK kamu yang punyai banyakkkkk kontroversi ! ada diantara lembu-lembu AMK itu terpalit dengan dengan skandal seksualiti..arrhhh.. mana kan tumpahnya kuah kalau tidak ke nasik !

anwar ibrahim...kau dengar sini baik-baik. jangan bermain api takut nanti membakar diri. tapi langkah pendekar kalau orang sudah memberi 'buku' kan aku memberi 'ruas' nya nanti.ceritaku ini berkisar akan 6 kotak misteri. ya satu cerita sensasi kamu anwar, pengamal politik luar tabie. apa sebenarnya niat mu menghantar anak muda yang rosak akhlaknya menyampaikan cerita sensasi ini ? apa benar kamu memang sakit hati terhadap bekas panglima mu ezam ?

anwar ibrahim..kamu dengar sini baik-baik. biarkan GAP olah cerita ini. akan ku bongkar misteri cerita ini.

kamu perhati kan gambar diatas dengan teliti. itulah ezam. sejarah sudah membuktikan anak muda inilah yang bermati-matian berjuang melawan rasuah masa kamu di gari ! anak muda ini punyai history. 6 kotak rasuah merupakan kes paling sensasi, dek kerana 6 kotak inilah anak muda ini keluar masuk lokap antara yang terbanyak sekali.

anwar...sejarah sudah tercatit bahawa anak muda ini meringkok di penjara sungai buloh dan kajang kerana memperjuangkan isu rasuah kontroversi ! dek kerana keberanian anak muda inilah 'hadiah istimewa' OSA diberi...

anwar jangan kamu main dengan kontroversi kelak akan memakan diri.. sejarah sudah membuktikan ezam punyai keberanian luar biasa daripada kamu..GAP cabar kamu keluarkan fakta sejarah sebutkan siapa di antara panglima kamu yang punyai rekod dedahkan rasuah rasmi ? azmin,saifudin dll...nehi beti nehi..tiada mereka ini berani masuk lokap walau pun sehari.

apa 6 kotak kamu mahu sensasikan lagi ? mari sini GAP bgtau kisah hebat lagi misteri.

apa kamu lupa anak muda ini pernah mendedahkan rasuah sensasi pak menteri ?
apa kamu lupa akan laporan pendedahan rasuah 600 muka surat pegawai tertinggi ?
apa kamu lupa laporan BPR ezam terhadap pegawai di kementerian asas tani ?
apa kamu lupa laporan BPR ezam terhadap pegawai di kementerian belia dan sukan ?
apa kamu lupa pendedahan bekas pengarah BPR sabah tempoh hari terhadap ketua polisi?
apa kamu lupa akan laporan BPR ezam terhadap pegawai khas MB kalid ibrahami ?

dan anak muda ini hingga kini tidak pernah pun menarik balik walau satu pun laporan BPR yang diberi ! hhhaaaa anwar kali ini lu mati... 6 kotak sensasi sebenarnya memakan diri kau sendiri.

mari sini GAP bongkar pula kisah misteri akan 6 kotak sensasi. 3 kotak pertama merangkumi rasuah perwaja. 3 kotak lain diantaranya adalah dokumen rasuah pak menteri dan terselit di dalam kotak itu juga satu dokumen misteri kepunyaan pembantu peribadi ?

siapa punya empunya diri ? tidak lain dan tidak bukan dia ialah azmin bin ali ! pembantu peribadi mu sendiri ! apa kamu lupa pada awal tahun 90an beberapa pegawai BPR telah menyerbu pejabat setiausaha timbalan perdana menteri ? pejabat itu dimiliki oleh anwar bin ibrahim sendiri ! apa kamu lupa kamulah yang telah menghalau mereka keluar dari pejabat kamu pada pagi penuh sensasi !

anwar ibrahimi...kamu dengar sini baik-baik. kini sudah 4 tahun kamu bebas dari penjara duniawi.. kamu bicara tentang rasuah di timur barat utara dan selatan..hingga terbawa-bawa ke kondo damansara istana peribadi, yang menu nya hanya menghidangkan kopi.

4 tahun kamu berdiskusi mengeluarkan teori2 air liur basi .NEGARA INI RASUAH , PEMIMPIN ITU RASUAH ! tapi sayang kamu sekadar menyatakan yang teori, tiada keberanian melakukan praktikaliti . cakap tidak serupa bikin.. rrrrupa rupanya kamu takut 'dikembalikan' ke penjara lagi .

2 biji anggur di celah kangkang mu rupanya berlaga-laga mengeluarkan bunyi . takut kamu itu tak terperi kerana 6 kotak sensasi sebenarnya boleh memakan diri sendiri .

AKU TIDAK MAHU BERCERITA LAGI...ANWAR IBRAHIM AKU CABAR KAMU DEDAHKAN DOKUMEN RASUAH 6 KOTAK SENSASI ! WALAUPUN SELEPAS 2 ANGGUR DI CELAH KANGKANGMU ITU TIDAK BERLAGA LAGI.

sumber :GAP

No comments: